Home

Metro exodus příběh

Metro Exodus - ZAJÍMAVOSTI - Jedinečný příběh GamingSite

Metro Exodus - ZAJÍMAVOSTI - Jedinečný příběh. 16. 03. 2020 Filip Starý. 500 zhlédnutí. Tweet. Metro Exodus je sice hrou, která již oslavila rok od vydání, ale i přes to jsem se rozhodl o ní napsat, a to v souvislosti s příběhem. Jaká k ní ale byla cesta v březnu 2020? Přes RTX Otevřený svět Metro Exodus svědčí. I když se příběh Metro Exodus přesunul do otevřeného světa, některé jeho pasáže jsou prezentovány v předem vybraných koridorech, při jejichž průchodu si často vzpomenete na temné tunely moskevského metra nedávající vám mnoho prostoru k manévrování Metro: Exodus - příběh Hra je dějem zasazena do období po správném konci Metro: Last Light. Opět hrajeme v roli Arťjoma , ale tentokrát opustíme zákoutí moskevského metra a také hranic Moskvy s cestou do východní části Ruska, abyste našli poslední zbytky žijících lidí nebo skupin Příběh Metra 2033 se odehrává v Rusku, konkrétně v Moskvě. Svět pohltila jaderná válka a jediní přeživší se nacházejí v podzemí Moskevského metra. Mezi nimi je mladý voják Arťom (hlavní postava). Ten pozná na jedné ze svých hlídek tajemného Lovce (Huntera), který mu dá za úkol přejít téměř polovinu celého metra do stanice Polis, kde má předat vzkaz o.

Metro Exodus nabídne epický příběh v krásné FPS střílečce studia 4A Games, která kombinuje smrtelné boje se stealth prvky, kdy budete hodně zkoumat a především se snažit přežít v jedné z nejrozsáhlejších her, které kdy byly vytvořeny Metro Exodus navzdory větší otevřenosti umí vytvořit opravdu hutnou atmosféru a pohraje si s vaší lidskostí skrz prapodivně vykonstruovaný, obyčejně lidský příběh. V základech je ale až příliš podobné svým předchůdcům a nezbavíte se pocitu, že tohle jste už někdy hráli Metro Exodus k nám dorazí už velmi brzy, nastal tedy čas na ohlédnutí za vyprávěními, které nám byla prezentována v jeho předchůdcích. V našem dnešním speciálu těm z vás, kteří nemají času nazbyt, představíme detailně knižní i herní příběh Arťoma přežívajícího už řadu let v podzemních tunelech moskevského metra

Metro Exodus (RECENZE a NOVINKY) Alza

Video neobsahuje spoilery pro Metro Exodus (2019) Jmenuju se Artyom a dneska ti povyprávím celý můj šílený životní příběh. Myslel jsem, že zachraňuji svět, a.. Metro 2033 (celým názvem Metro 2033: The Last Refuge) je počítačová first-person shooter hra s prvky stealth a survival hororů vytvořená podle stejnojmenné knihy.Vyvinuta byla v roce 2010 ukrajinským studiem 4A Games v jejich vlastním enginu 4A Engine.Hra se odehrává v postapokalyptické Moskvě po 3. světové válce, kde poslední zbytky lidstva přežívají v moskevském metru Metro Exodus je sice střílečka, ovšem více než za přesnou střelbu odměňuje hráče za pečlivý přístup. Žádná situace nejde řešit tím, že rozkopnete dveře a vše pokropíte salvou kulek. Stačí jeden dva zásahy a je po vás, na autoheal se tu nehraje, nejlepší je proto snažit se přímým konfliktům co nejvíce vyhýbat Samův příběh v Metru Exodus zažijeme začátkem února. Michal Burian Během léta minulého roku vyšlo první příběhové rozšíření pro Metro Exodus. Fanouškům post-apokalyptické akce nabídlo možnost zahrát si za plukovníka Khlebnikova a prožít s ním cestu podzemním městem Novosibirsk při hledání svého syna.

Metro Exodus je neskutečná jízda, která nesmí chybět v knihovně opravdového hráče. Hra nezklamala a posunula hranice série Metro zase o něco dál. + atmosféra + silný příběh + herní doba + grafika a ozvučení-interakce s terénem CENA HRY NA STORE: 1799,-HRA ODPOVÍDÁ CENĚ: 1399, Příběh Metro Exodus je za námi, ale 4A Games pro nás má hned několik příběhových dodatků, jež rozšíří naše znalosti o herním světě a postavách v něm. Druhým v pořadí je DLC Sam's Story, které dorazí 11. února letošního roku na PC, PS4 a Xbox One

— Metro Exodus (@MetroVideoGame) January 27, 2020 Sam's Story se zaměřuje na prvky přežití a karantény, které Metro Exodus přineslo do této série. Příběh DLC se odehrává ve městě Vladivostok, ale se snahou vrátit se zpět do Ameriky, bychom se mohli podívat na to, jak po pádu jaderných bomb vypadají i jiné části světa Get the new Metro Exodus DLC Sam's Story here: https://pixly.go2cloud.org/SH1Vw Thanks to Epic Games for sponsoring this video! Metro Exodus Sam's Story Walk..

Metro: Exodus

Jedná z nejbližších novinek, co nás čeká, je Metro Exodus na konzolích nové generace.Hra na Xbox Series X/S a PlayStation 5 plně využije toho, co konzole zvládnou. To zahrnuje vyšší počet snímků za sekundu, vyšší rozlišení, rychlejší načítání a podporu ray-tracingu, která byla doteď exkluzivní pro PC verzi.. Velmi příjemným překvapením je, že tyto bonusy. Po kultovních klasikách Metro: 2033 a Metro: Last Light je tu další díl této epické ságy, tentokrát pod názvem Metro Exodus. Těšit se můžete na postapokalyptickou střílečku z ruského prostředí, která vás pohltí dechberoucí atmosférou, intenzivní hratelností a silným příběhem Metro Exodus Autoři herní série Metro se po delší odmlce přihlásili s novinkami, které se budou oblíbené značky týkat v blízké budoucnosti. Zástupci studia 4A Games zveřejnili na oficiálním webu vzkaz , ve kterém se jednak vrací k dosud poslednímu dílu s podtitulem Exodus a jednak otevřeněji mluví o vznikajícím.

Příběh - Metro 2033 - Metro: Exodus

Jaký je příběh Metro Exodus? Hra bude zřejmě probíhat po konci Metro: Last Light, tedy druhého dílu této veleúspěšné série. Stále budeme hrát za Artyoma, tentokrát však budeme vycházet z Moskvy a jejího nebezpečného metra a cestovat na východ přes Rusko, abychom našli bezpečný úkryt Pokud jste si Metro Exodus stihli pořídit na Steamu, pak byste měli i tam mít možnost zakoupení dodatků ať už v balíčku, nebo samostatně. A pokud jste ještě nedohráli příběh hry, pak vás musím varovat před spoilery na následujících řádcích, kterým se jednoduše nelze vyhnout

Metro: Exodus (PC) - Xzone

1. Metro je velice populární herní série založená na románu Dmitrije Glukhovského.Starší dva díly jsem si užil a příběh jsem si oblíbil natolik, že jsem druhý díl Metro Last Light dohrál hned několikrát. Konečně jsem se dočkal dalšího dílu Metro Exodus, které bylo vydáno letos a opět za ním stojí herní studio 4A Games
  2. Nové Metro, tentokrát s podtitulem Exodus, se inspiruje knihou Metro 2035 a odehrává se tak dva roky po prvním dílu - Metro 2033. Jádro hry však zůstává stejné. Osobní příběh z pohledu vlastních očí, který ukazuje, že ne všechny volby, a hlavně postavy, jsou takové, jak se na první pohled zdá
  3. Úchvatná atmosféra, hratelnost a příběh. To je Metro Exodus, dramatická střílečka z postapokalyptického Ruska. V boji proti nepřátelům na vás čeká poutavý a otevřený herní svět
  4. Metro Exodus je nadprůměrná hra, která se snaží přistoupit ke známé látce trochu jinak. Velmi záhy ale pochopíte, že hrajete potřetí stejnou hru, která navíc obnažuje všechny své nedostatky a nerozumí si s konceptem semi open-worldu

O herní adaptaci značky Metro neslyší naši čtenáři poprvé. Exodus je přímým pokračováním předchozích dílů Metro: 2033 a Metro: Last Light, které byly inspirovány úspěšnými romány Dmitrije Glukhovského. Nejnovější díl se od svých předchůdců sice nápadně liší, slibuje však dosud ten nejsilnější zážitek Metro Exodus v novém traileru odhaluje herní svět a příběh 1. února 2019, 18:41 — Autor: GAMIFIQUE.cz / GAMIFIQUE.cz Podívejte se na nový trailer z produkce vývojářů Metro Exodus Metro Exodus se rozšiřuje o New Game Plus a podporu klávesnice s myší. Studio 4A Game je jako ty bestie ze série Metro a evidentně nikdy nespí. Tedy minimálně na vavřínech. Po zaběhnutí hry a sesbírání připomínek od hráčů, přichází aktualizace Ranger, která pobalila mnohem víc, než jen opravy a vylepšení Prozkoumejte ruskou divočinu v obrovských nelineárních mapách a prožijte působivý příběh trvající celý rok od jara přes léto a podzim až do temné jaderné zimy. Hra Metro Exodus je inspirovaná dílem Dmitrie Glukhovského. Artyomův příběh tak pokračuje v dosud nejlepším dobrodružství ze série Metro Metro Exodus nabídne lineární příběh, jako tomu bylo v minulých dílech. To znamená, že hra nabídne zajímavý herní koncept. Ten bude vycházet ze silně koridorových lokací, na které jsme byli zvyklí z minulých dílů, ve stylu tunelů metra až po otevřené lokace bez předem jasných a nalajnovaných cestiček

Abychom si rozuměli, Metro Exodus toho nabízí opravdu hodně, ale technický stav hry všechny plusy jako výbornou grafiku, poutavý příběh se zajímavými postavami shazuje. Když kvůli lajdáctví vývojářů musíte opakovat velké části hry, protože jsou protkané chybami více než cedník dírami, je to prostě průser The second Expansion for Metro Exodus, Sam's Story is out now on Xbox One, PlayStation 4, PC and Stadia. Play as former US Marine and Spartan Ranger Sam, after the events of Metro Exodus and the discovery that other cities have survived in the wake of the nuclear apocalypse once thought to have destroyed all except Moscow

Metro Exodus v příběhovém traileru – Gamepark

Metro Exodus - recenze GAMES

Metro Exodus Zatím poslední díl se série temných FPS stříleček, kde se v post-apokalyptickém světě vydáváme ven z tunelů metra. Celá hra zahrnuje období jednoho roku, přičemž se mění i roční období -Na motivy Metro 2033 byla v roce 2010 vydána velmi úspěšná počítačová hra, která v roce 2013 získala volné pokračování s titulem Metro: Last Light a v roce 2019 třetí díl Metro Exodus, který je inspirován knihou Metro 2035 Metro Exodus rozhodně nemusí sednout každému, ale pokud přistoupíte na styl, kterým vám autoři podsouvají příběh, na způsob, jakým chtějí abyste bojovali a pohybovali se v krajině, určitě nebudete zklamáni. Odměnou vám bude hutná atmosféra, zajímavý příběh a dlouhé hodiny zábavy Pastva pro oči, tak by se dalo chystané Metro: Exodus určitě definovat. Prohlášení, že důležitý je na hře hlavně příběh, je v dnešní moderní době pasé a tvůrci her jsou si toho moc dobře vědomi... Metro Exodus dějově vychází z třetí knížky Metro 2035, jejímž autorem je Dmitry Glukhovsky. Zatímco knižní román je stále zasezen do útrob moskevského metra, hra rozvíjí příběh dál a nabízí pohled na život mimo Moskvu a především už ne v podzemí, nýbrž v okolní postapokalyptické krajině

Série Metro (TÉMA) - Příběh kultovní značky pod

1. Po kultovních klasikách Metro: 2033 a Metro: Last Light je tu další díl této epické ságy, tentokrát pod názvem Metro Exodus. Těšit se můžete na postapokalyptickou střílečku z ruského prostředí, která vás pohltí dechberoucí atmosférou, intenzivní hratelností a silným příběhem. Jeho podstata? Z pohledu první osoby se spolu se svými spojenci vydáte na odvážnou.
  2. ulý příspěvek The Last Light, ovšem celý zážitek by měl mít tentokrát nádech otevřeného světa, v němž budeme moci ruiny měst, rozsáhlou divokou krajinu a temné chodby podzemních komplexů prozkoumávat zcela.
  3. Metro Exodus je dlouho očekávaný nástupce fantastického Metro: Last Light. Vývojáři si dali na čas a připravili pro nás hru docela jiného ražení, hru, u které si kladli větší ambice, jež si tato hra zasloužila. Příběh mohl být zdaleka nejsilnější, ale jak jsem již zmínil výše, místo zaměření se na.
  4. Úchvatná atmosféra, hratelnost a příběh. To je Metro Exodus, dramatická střílečka z postapokalyptického Ruska. V boji proti nepřátelům na vás čeká poutavý a otevřený herní svět. celá specifikac
  5. ce. Součástí je 8 přihrádek na karty, doklady či vstupenky a 1 další průhledná přihrádka
  6. A samozřejmě nesmím zapomenout na příběh, který mě vtáhnul do děje a i když v průběhu hry nebyl nijak emocionálně silný, nakonec slzy tekly proudem. Ptáte se, k jakému konci jsem Metro Exodus dohrál (Metro jich má totiž vždy několik)? Samozřejmě k tomu horšímu - Artyom i Colonel Miller mrtví. Annu jsme zachránili.
  7. Mnozí hráči se mnou budou jistě souhlasit, když řeknu, že návštěva Novosibirsku v závěru Metra Exodus byla dost možná nejlepší pasáží celé hry. Proto mě potěšilo zjištění, že The Two Colonels se vrací právě k ní a vypráví či rozšiřuje příběh dvou plukovníků v různých časových liniích

Příběh hry Metro Exodus navazuje na konec druhého dílu a v kůži Arťoma se společně s jeho ženou Annou a malé skupiny lidí společně vydáte na pouť nespoutanou postapokalyptickou ruskou divočinou v hledání lepší budoucnosti pro svoji rodinu. Tentokrát se nebudeme potulovat ve stísněných chodbách ruského metra, ale po. Rozsáhlé lokace mimo podzemí, mnohem větší volnost a zároveň i vynikající příběh. Dostupné na. PC PlayStation 4 Xbox One. Vydavatel & Vývojář Prodejní výsledky: Metro Exodus uspělo, Far Cry New Dawn zklamalo a Crackdown 3 selhalo. Už víme, jak vše dopadlo. 8 Metro Exodus je příběhová akce z pohledu první osoby. Prozkoumáte ruskou divočinu napříč obrovskými, nelineárními úrovněmi při sledování příběhu, který vás provede celým rokem přes jaro, léto a podzim až do hlubin jaderné zimy. Příběh je inspirován románem Metro od Dmitrije Glukhovského

Artyom vypráví příběh série Metro CZ/SK - YouTub

1. Úchvatná atmosféra, hratelnost a příběh. To je Metro: Exodus - Aurora, střílečka z postapokalyptického Ruska. V boji proti nepřátelům na vás čeká poutavý a otevřený herní svět celá specifikace. Do obchodu 799 Kč s DPH. Porovnání cen.
  2. Metro 4 je ve vývoji. Scénář píše opět Dmitry Glukhovsky; Xbox Game Pass míří na PC; Metro Exodus v novém traileru představuje speciální zbraně; Metro Exodus v novém traileru odhaluje herní svět a příběh
  3. Metro Exodus - Gold Edition - Steam - Key GLOBAL Prozkoumávejte ruskou přírodu v obrovských nelineárních levelech a prožijte strhující příběh inspirovaný knihami od Dmitryho Glukhovsky, který se odehrává během jara, léta, podzimu i nukleární zimy. Příběh hry se má odehrávat v roce 2036
  4. Metro Exodus vám zkrátka umožňuje hrát, prozkoumávat, zajímat se o příběh nebo experimentovat tak moc, nebo tak málo, jak se vám zachce. Můžete se zaměřit čistě na příběh a dostanete tak pravý, nefalšovaný metro-zážitek, na který jste čekali
  5. Příběh je inspirován knihami Dmitrye Glukhovskeho a Metro Exodus pokračuje je Artyomovým zatím nejrozsáhlejším dobrodružstvím. PLNOU PAROU VPŘED Cestu na východ vám usnadní Aurora, velice modifikovaná parní lokomotiva a její osádka. O jejím osudu budete rozhodovat díky systému rozhodnutí, které budou mít mnohé dopady.
  6. Metro 2033 (počítačová hra) - Wikipedi
Metro Exodus – RecenzeRECENZE české verze Metro Exodus PC • EurogamerMetro Exodus (Gold edition) aktivační klíč - FakaHedaBlížící se Metro: Exodus odhaluje dlouhou upoutávku plnouNové DLC do Metro Exodus je tady
  • Nehoda u průhonic.
  • Synastry chart calculation.
  • Dekorační písek.